کلیدی ساده برای خدمات طراحی سایت رونمایی شد - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

با گذشت زمان و افزایش شبکه‌های اجتماعی هنوز برقراری تماس با تلفن بهترین و ساده‌ترین روش ارتباطی مخاطبان با سایت است. عده زیادی از مردم تمایل دارند که با خدمات دهنده و فروشنده خود ارتباط تلفنی برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

آموزش کار با سایت ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید. رعایت اصول طراحی و گرافیک سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید.

قالب‌های آماده، امکانات شخصی‌سازی ندارند. بنابراین دست شما برای ایجاد تغییر در سایت بسته است.

اگرچه طراحی وب تعاملی به تنهایی باعث بهبود سئو سایت شما نمی‌شود؛ اما به صورت غیر مستقیم می‌تواند رتبه سایت شما را در صفحه سرچ گوگل بهبود ببخشد.

بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است که در آن مشتریان وفادار و راضی برندهای مورد علاقه خود را به دوستان و آشنایان‌شان معرفی می‌کنند.

همه چیز درباره نیچ مارکتینگ؛ از شناخت مزایا تا مراحل اجرای کمپین

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

خبر جدید اینکه «دوره پایه سئو» نوین منتشر شد! بزن بریم! نوین

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

در واقع، در این نوع طراحی، تمرکز روی ارتباط و تعامل با کاربر است و پس از ثبت سفارش سایت فروشگاهی و در هنگام ساخت سایت رفتار مخاطب در نظر گرفته می‌شود تا به راحتی و آسانی بتواند با سایت ارتباط لازم را برقرار کند.

پس از توافقات اولیه، ما پروپوزالی متناسب طراحی سایت با وردپرس با نیازهای شما می‌نویسیم. در این پروپوزال، مواردی چون زمان‌بندی اجرای پروژه، نوع سایت، صفحات مورد نیاز، قیمت خدمات طراحی سایت و غیره را مشخص می‌کنیم.

طراحی تعاملی با این‌که ریشه در طراحی وب و گرافیک دارد؛ اما تخصصی‌تر عمل می‌کند. به بیان دیگر، طراحان سایت تعاملی تنها با عکس و متن کار نمی‌کنند، آن‌ها موظف هستند عناصری را ایجاد کنند که کاربر تمایل به کشیدن، کلیک کردن، لمس و … آن‌ها داشته باشد.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.
جوملا، وردپرس و دروپال، معروف‌ترین سیستم‌های طراحی سایت با وردپرس مدیریت محتوا هستند.

سایت طراحی شده با قالب اختصاصی، بر اساس اصول سئو بوده و به تمامی نیازهای کسب‌وکارتان پاسخ می‌دهد.

در آخرین قسمت و سطر فوتر سایت بهتر است اینجا حقوق مربوط به کپی رایت را متذکر شوید.

دیدگاه‌ها: در این قسمت می‌توانید مدیریت نظرات کاربران را در دست بگیرید.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما طراحی سایت حرفه ای را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنم برای صحبت بیشتر در مورد تفاوت های این دو و پیدا کردن گزینۀ مناسب با توجه به نیازهایتان، حتماً با تیم ما تماس بگیرید.

امکان طراحی سایت ریسپانسیو (امکان نمایش در موبایل) در وردپرس وجود دارد.

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

استفاده از قالب‌های چندمنظوره وردپرس و خرید آن برای صاحبان وبسایت به‌صرفه است زیرا با خرید یک قالب می‌توانند طرح‌های مختلفی را برای یک...

قیمت انواع طراحی سایت فروشگاهی براساس وسعت و نوع کاربری آن ها، متفاوت می باشد. با توجه به تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، ارائه تعرفه ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی دانست.

به علاوه حس راحتی و تجربه خوب کاربری که در آن‌ها ایجاد می‌کنید، باعث می‌شود که نرخ پرش سایت شما کاهش پیدا کند. تمام این عوامل به گوگل این سیگنال را می‌فرستد که سایت شما توانسته به خوبی دل کاربران را به دست آورد.

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

حال بعد از اتمام کار به صفحه اصلی سایتتان مراجعه کنید بدین شکل خواهد بود:

Report this wiki page